Undersidor

Stöd oss när du spelar på Svenska Spel. Klicka på bilden ovan för att spela.

Bli medlem

Ett bra sätt att visa att du uppskattar vårt arbete med att hålla igång elljusspåret och övriga skidspår samt vårt arbete med ungdomarna är att gå med i klubben. Medlemskapet kostar 100 kr/år för enskilda och 150 kr/år för familjer. Betala via plusgiro 487495-4 eller SWISH 1230899336 och ange adress,  e-postadress och namn och personnummer på samtliga familjemedlemmar eftersom vi behöver ditt personnummer för att kunna ge fullständiga rapporter om klubben till kommunen och Riksidrottsförbundet.

Är ni för många medlemmar för att rymmas i informationsfältet så skicka ett e-postmeddelande till klubben eller ring vår kassör och ange uppgifterna. Se Föreningen och Kontakta oss.

I och med att du betalar medlemsavgiften accepterar du att vi registrerar dig i Riksidrotts­för­bun­dets gemensamma medlemsdatabas där alla klubbar registrerar medlemmar. Vill du veta mer så kontakta vår kassör. Tack för att du är medlem!

OBS! Vi väntar på Riksidrottsförbundets lösning där Du själv kan registrera dej via ett formulär/ länk här på sidan

Undersidor

Stöd oss när du spelar på Svenska Spel. Klicka på bilden ovan för att spela.